Promet Split uvodi sustav e-ticketinga vrijedan 23 milijuna kuna

Potpisan ugovor o nabavi sustava e-ticketing
138612637_3927527623946186_3902845350763457936_oGrad Split

Potpisan je ugovor vrijedan 23 milijuna kuna koji će omogućiti da splitski gradski prijevoznik Promet nabavi sustav e-ticketinga, kojim će se unaprijediti gradski prijevoz.

– Ovo nije samo potvrda da je naš gradski prijevoznik Promet konačno postao jedna zdrava i suvremena tvrtka. Ovo je dodatna potvrda da je primjenom smart rješenja, kao što je sustav e-ticketinga, učvršćen status Splita kao smart cityija – kazao je splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara na svečanosti potpisivanja ugovora o nabavi sustava e-ticketing u sklopu EU projekta „Implementacija sustava e-ticketing u Promet d.o.o. Split putem ITU mehanizma“.

Govoreći o značaju potpisanog ugovora, teškog 23 milijuna kuna, od čega je bespovratnih čak 12 milijuna kuna iz ITU mehanizma, gradonačelnik je naglasio visoku stručnost rada svih aktera ovog projekta.

– Iza današnjeg čina stoji mnogo rada i truda, kako gradskih službi, tako i ljudi iz Prometa, tvrtke koja se dubinski restrukturirala te osuvremenila i kroz veliku obnovu voznog parka. Ovo je odraz znanja i stručnosti ljudi koje imamo. Ovo je rezultat vizije bez koje nema iskoraka, ni pogleda u budućnost. Korištenjem smart rješenja, te izuzetne tehnološke novine, Split postaje gradom ugodnog življenja za svoje građane i sve one koji mu dolaze u posjete. Pokazali smo da smo kao gradska uprava sposobni i kadri privući velika sredstva i strateški promišljati razvoj Splita. Stručne službe naše gradske uprave, zajedno sa partnerima, privukli su u protekle 4 godine preko 300 milijuna kuna namijenjene Urbanoj aglomeraciji Split iz ITU mehanizma, a u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija. Doista, imamo razloga za veliko zadovoljstvo – naglasio je, među ostalim, gradonačelnik Krstulović Opara.

Direktor Prometa Miroslav Delić kroz kraću prezentaciju približio je uzvanicima značaj e-ticketinga kazavši kako će taj sustav unaprijediti dostupnost javnog prijevoza, povećati informiranost putnika, unaprijediti sustav upravljanja podacima te podići svijest građana o prednostima korištenja javnog prijevoza.

– Sličan sustav u Hrvatskoj ne postoji. Pouzdana usluga javnog gradskog prijevoza je apsolutni imperativ ovog projekta – kazao je Delić. Prema direktorovim riječima, rok za implementaciju sustava je 12 mjeseci.

Split