SPLIT: Završena izgradnja rotora na križanju Maslinske i Pazdigradske

Radovi su izvedeni u planiranom roku, a ukupno su vrijedni milijun kuna
185416057_4269714659727479_4203505119715402772_nGrad Split

Radovi na rekonstrukciji raskrižja Pazdigradske i Maslinske ulice, dijelu deniveliranog čvorišta na državnoj cesti D8 – obilaznici Splita, završeni su te je donedavno četverokrako raskrižje rekonstruirano u rotor, odnosno mini jednotračno kružno raskrižje s prijevoznim središnjim otokom. Izvedbom ove rekonstrukcije optimalno su se iskoristile raspoložive prostorne mogućnosti lokacije te povećala protočnost i razina prometne usluge ovog raskrižja koje je i dio pristupne ceste Osnovnoj školi Žnjan-Pazdigrad.

Površina obuhvata radova bila je oko 3.000 metara četvornih, a raskrižje se proširilo u jugoistočnom dijelu, djelomično je izmješten postojeći ogradni zid i pripadajuće instalacije. Dograđene su nove i sanirane postojeće kolničke konstrukcije i pješačke površine, izgrađeni novi i rekonstruirani postojeći razdjelni otoci, izveden središnji kružni prijevozni otok, dograđen postojeći sustav oborinske odvodnje kao i  sve pripadajuće instalacije.

Napomenimo kako je očekivana brzina prolaska kroz mini kružno raskrižje do 25 km/h, a  za razliku od klasičnih kružnih raskrižja, kod mini kružnih raskrižja središnji je otok izveden tako da dulja vozila, koja zbog premalog radijusa ne mogu zaobići središnji otok, mogu preko njega dijelom ili u potpunosti proći.  Automobili, kao i kod ostalih kružnih raskrižja, prate kružnu putanju oko središnjeg otoka.

Raskrižje je novoizvedenim rampama na pločnicima prilagođeno za kretanje osoba s invaliditetom.

Radove je Cestar d.o.o. izveo u planiranom roku od 100 dana, a ukupno su vrijedni milijun kuna.

Split